haha nakna människor, eller?

är helt slut, övningskört 2 gånger idag. börjar fatta poängen.
jag har äntligen sökt jobb på atlas (yey) och jag har gått lång promenad med rocky.
allt nu på kvällskvisten, för innan klockan två på dagen låg jag i soffan och åt jodnötsringar.
he he he

och nu ska jag lägga mig ner och dö en liten stund.
VILL HA GODIS! fast vänta? det hade jag ju.
fuck alla er som är på student kryssning. jagvillockså :(
fast vänta, igen. jag hade kunnat om jag velat.
jag vill vänta tills det är min klass, inte dem som går en årskurs över. smart tjäj.




hahaha ni får två godingar! orkar inte haha sjukt kul.
ska dränka mig i choklad. godnatt.
puss älsklingar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0