hahahaha jag borde bli modell..

va snäll så hjälpte till med jätte mycket snöskottning och skulle följa med på hundpromenad hela kvällen fast jag hade massa annat att göra. det här är tacken:

hahahahahha! och ja vi gick i skogen. annars hade jag inte haft de färgkombinationerna på mig (och svea mössan herregud) haha jag är inte helt dum i huvudet! eller?

rocky och pappa hade ju roligt iaf :)))) (lite kul hehehehe)
hahahah kolla hur jag ser ut. jag trodde rocky skulle hjläpa mig.
han tog min ena vante, skvätte massa snö på mig, sprang in i mig, gick på min rygg och försökte i smyg ta av mig mössan när jag kravlade i snön. schysst hund. måste tillägga att han väger lätt tio kilo mer än mig.

aja det är väl bra för ansiktet med snö. antar jag!
fan vad jag ska sova nu.
godernatter sötisar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0