vuxen tjej ska färga håret nu. jo, jag!

va på dans igår, ska sätta i färg i håret nu.
JAG SKA FÄRGA HÅRET IDAG! okej tona, men ändå.
mitt blonda hår är över.
svart?
brunt?
rött?
vitt?
grått?
vad ska jag färga?
ni får svaret sen idag! ;)

är nämligen ledig från skolan idag så ska fixa massa.
ska plocka in min nya walkin garderob, ska fixa på mitt andra rum som jag har(gud vad stökigt allt är, men men har ju iaf en ordentlig garderob)
och snart är allt klart! allt alltså med mina två rum typ :D
ska välja tapeter idag också.
TJOHO
förändringens vindar är framme. skapligt skönt, eftersom jag trots allt är vuxen nu.
f1 azum.
ni är de bästa! ska såklart berätta mera om borlänge sen.
ville bara informera er litegrann! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0