bästa mascaran!

jag har hittat den bästa mascaran!
ni vet att jag sa att det är onödigt att lägga pengar på dyrt märkes smink?
tar tillbaka det. lite. halvt.
och sen måste man tänka att smink är olika bra på olika personer, alltså det är inviduellt.
så den bästa för mig är:
elizabeth arden double density maximum volume mascara

hittade ingen bättre bild, och tänker inte ta någon, soooreeey
den förlänger mina korta tråkiga fransar till uppåt 50% och om inte mera vid endast två-tre bortsdrag.
den får tag i alla små fransar som man annars missar och måste ha en speciell borste till, och det blir därför sjukt bra volym.
pigmenten i mascaran är kolsvart, så den tar bort spår av trötthet.
den klumpar inte överhuvud taget så det ser ändå lite naturligt ut. fast man kan få till lösögonfrans effekt om man tar på massa, utan att det klumpar. lovar!
den enda nackdelen är priset:
runt 300 kronor. men, det är värt det. för min del iaf!

fem av fem baccardi razz flaskor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0