how could you be so heartless?

fucking sjukt.
du kommer bli sjuk av din kyla inuti och ätas upp inifrån.
du är en sån som kommer sluta ensam och undra vart det gick fel.

dont fucking act like a never told you.
nu är jag less på allvar.
jag måste tänka på mig själv just nu, vad jag mår bra av.
och det gör jag.
DET ÄR ÖVER NUUUU MEN JAG KOMMER IHÅG ALLA DAGAR MED DIG
jag är fucking fri.
jag mår fan så bra som jag inte gjort på flera år.
tycker mest synd om dig och hur ditt liv ska sluta.

mitt liv är underbart♥
på riktigt alltså, jag mår så sjukt jävla bra.
galet va?
du kom på det to late.
nu är det försent ;)
fan vad jag är bra.
godnatt!

Kommentarer
Postat av: onlymy

skönt att äntligen ta steget att släppa taget

2012-02-01 @ 18:55:22
URL: http://scenbloggen.com/onlymy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0