måste man klä på sig?

sjukt kul igår!
middagen var underbar, åh klass1 :')
fatta nice om ett år, då är alla arton så då kan man gå ut sådär och dricka tillsammans och hela köret!
:D alla syns dock inte på bilden, sadface

efter den mysiga stunden blev det en väldigt rolig promenad vidare mot festligheterna och efter det flöt det på.
skulle vara nykter, men sen bjöds det på massa gott och då kan man ju inte tacka nej?
blev lite ostadigt på benen och x antal nostalgi träffar.
perfekt kväll på alla vis! lite tråkigt att jag skulle upp tidigt idag bara så jag inte kunde va med på småtimmarna, vad som nu räknas med det.
fick även något slags hopp om mänskligheten.
åh du underbara jävel, du kanske har ett hjärta ändå. ungefär så.
åh har så mycket jag vill skriva, men det kan jag inte. bajs för bloggar ibland att alla kan läsa.
herregud vad jag har att fundera på nu igen.
bara jag som tänker för mycket?

det blir ju inte bättre för det, men jag har blivit bättre på att koppla bort liksom, men ändå.
antar att det är sådan jag är.

men ska klä på mig(älskar min morgonrock) och göra något annat än att va tjock i soffan.
underbart att va barnvakt.
puss babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0