mot skolan!

hade sovmorgon till halv tio. simon, min lillebror fyller 11 år idag. han ska praoa med pappa. dom skulle åka klockan sex. så fick gå upp klockan fem och sjunga för honom haha efter det gick jag och la mig tills nu.
trött!
arton arton arton arton snartsnartsnartsnart

min ordinary morgon är ungefär: vakna, va arg, sitta och se sur ut och dricka te, äta någon macka framför datorn, fortfarande va arg, lyssna på så hög musik så huvudet dunkar(helst dubstep) och då sker förvandligen. jag blir glad, och hoppar omkring och skriker. sen kommer jag på efter ett tag att oj jag har fortfarande på mig morgonrock, så jag dansklärpåmig och sen springer jag in och paniksminkar mig sen panikspringa till skolan eller tigga skjuts. komma precis i tid, ungefär när läraren ska stänga dörren kommer jag inspringande.

hur ser eran morgon ut?



jag hade tänkt visa er min fina sida. och här är den!
mot skolan!
blir lite rädd för mig själv faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0