it sucks to be you right now

jag är helt slut, men glad. överlycklig.
sjukt mycket att fundera, räkna ut och orka hela tiden.
tur att jag ska va barnvakt och vila upp mig i helgen.

problem 1. fyller snart arton, shiet. fest?
problem 2. fyller snart arton, körkort?
problem 3. det är snart sommar, sommarjobb? skriva, skicka, lämna
problem 4. jag kommer få ig i matte b= inte flytta efter studenten?
problem 5. måste lära mig NU att passa alla tider och inte bara vissa. måste.
problem 6. jag har utgifter innan fredag på över 1000 kronor. (hehe, problem)
problem 7. jag ska till norrköping nästa helg, och ha råd med det. 1000 spänn till där.
problem 8. ska jag till trysil eller inte? måste bestämma mig typ, nu.
problem 9. måste boka biljetter.
problem 10. ska ha tid att sjunga, plugga och göra detniintefårvetaän varje vardag typ. jag är bara så körd.
problem 11. måste sluta tänka på könslotjafs, snälla sofia vem fan bryr sig i sån skit. tur att det går minst tid åt det här problemet, har helt enklelt inte tid med mina egna känslor. underbart!

det tar kål på mig. jag är en sån som funderar sjuuukt mycket, sen så mycket saker jag måste tänka på och få till.
hur gör man? hjälp?
nu ska jag snart till kapellbacken och ha klassmiddag. sjukt mysigt. sen iväg på ferre. toppen, gick 300 spänn till direkt. måste skaffa mig en pengamaskin.
men vet ni? det är mycket, det är stressigt, det är jävligt. och jag är glad ändå. jag är så där så jag flinar hela tiden och pratar mera än vad jag brukar( ojoj) varför?
inte en aning, har inte tid att fundera över det. det är redan överfullt.

emma is soon coming i think, då blir det smink och sånt.
skål!
får se om jag hinner uppdatera senare!



Kommentarer
Postat av: Amanda

känner igen mig gaaaaaalet mycket i problemen x(

2012-01-23 @ 14:24:21
URL: http://aliindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0