we dont care

wöö dansen igår va så sjukt jävla kul!
snart kan jag fan röra rumpan som beyonce och dansa coolt som lil wayne. jason derulo.typ.
ska prova reagge dancehall på torsdag. så får se vilken/vilka vi väljer att fortsätta gå på!
vi igår( jag har faktiskt hår :((( ser så jävla skallig ut)) precis innan, skapligt nervösa.

det här med fest suger. jag har ett place och så, men alltså seriöst. fagersta.
har en plan.
hur låter det här:
åka och festa nå in i HELVETE på en sjukt stor nice grejj med dj, dansgolv och bar och hela köret i borlänge med mina tjejjor?
låter som en bra ide.
sjukt passande att den är fjärde och jag fyller femte.
tagga tolvslaget ;)
låter som ödet mohaha
tror det blir så. annars så ja. får se.
någonting jävligt kul ska jag iaf göra! det är en sak som är sann ;)
party like a rockstar!

“The universe may not always play fair, but at least it's got a hell of a sense of humor.”
– Carrie

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0