ÄNTLIGEN!

inte haft internet, inte orkat osvosv. varför ska jag förklara mig egentligen?
jo för att jag får dåligt samvete är jag skiter i att blogga. eller nja, "skiter" i.
träffat linn hela dagen, och nu är vi ifrån varandra en liten stund, och snart ska jag åka och hämta henne igen.
igår var vi spioner med kompanjonen emma. åhgud vad bra vi var. tror vi har ett nytt uppdrag tills idag. tror. 
 
DET GÅR ATT LÄGGA UT YOUTUBE KLIPP IGEN! sjukt vacker låt. otroligt. 
funderar på att börja videoblogga haha fan va kul, med min humor liksom.
nu ska jag städa klart någongång. 
ÅH ÄNTLIGEN BLOGG.SE!
men en sak kvar: app till android eller fixa mms bloggfunktionen. för jag gör oftast saker och då har man inte tillgång till datorn. är inte som dem här tråkiga bloggmänniskorna som kan blogga 24/7 för att dem alltid sitter hemma och ljuger att dom gör saker. nej precis. det hade ni inte tänkt på va?
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej det var så längesen vi sågs bra att du kåmer snatt ijän.
köpa colla och frimerken
hejdå

2012-07-10 @ 18:52:11
URL: http://linnbrandstrom.blogg.se
Postat av: Felicia

Hallå? Spionuppdrag? Jag då? Om det är det vi pratade om igår så skulle vi ju åka så jag fick va med :(

2012-07-10 @ 19:48:12
URL: http://feliciaaslund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0