i can't even live with myself

tror ni jag tagit några bilder?
tror ni att jag har blivit bättre på att uppdatera som jag lovade?
haha snälla det är mig vi snackar om.
självklart tog jag inga bilder igår, som vanligt.
MEN, det gjorde massa andra, så det kanske kommer upp bilder sen! den ni ;)
hade en underbart rolig kväll igår som spenderades med underbara människor!
kändes as bra, kom till emma, satte mig vid ett dukat bord och började äta på en gång, började hälla i mig dricka och samtidigt fixade emma och amanda mig. efter det gick vi direkt till förfest nummer två där vi vann ölspelet(jo det gjorde vi) sen vidare mot hamnkrogen. så det känns att vara kändis? kanske. 
 
 
hade massa spännande jag tänkte på igår att jag skulle skriva idag. men nej. kommer inte ihåg. det sög ju.
sitter med en tröjja halvt över huvudet och funderar på vad jag ska ha på mig idag, älskar när det blir så. verkligen.
ska ut och gå, fixa massa skit(tråkiga saker, apoteket osv) och sen ska jag ha en lika härlig kväll idag som jag hade igår.
känns som att så fort solen kommer fram, vilket den gör här, så blir livet underbart. 
har en känsla av att jag är en vädermänniska. haha nähä? en fluga vill flyga in i min navel, euw så ska springa innan den äter upp mig, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0