KOLL PÅ SKITEN?!?!?!

okej. hej igen, mina söthögar till läsare. 
just det, högar. det är så jag ser er.
jag har haft semester både från bloggen och min hemstad och ehm, nä inget mera.
tankarna dras man ju med ändå, tråkigt nog.
håller på att kväva mig själv inifrån. klarar inte att reda upp allt själv inne i huvudet, tur jag har som har underbara vänner som hjälper mig. verkligen. tack♥
 
inte flott i håret.faktiskt. duschade nyss. JO DET ÄR SANT!
jag börjar få koll på läget helt enkelt. jag är sån, jag måste veta hur allt ligger till. jag oroar mig 24/7 över allt som går att oroa sig för. MEN, om jag har lite mera koll på läget så kan jag slappna av mera. vilket jag kan göra nu. 
tack vare att jag börjar inse saker själv, och mina vänners hjälp.
ÄNTLIGEN! 
idag känner jag mig mer avslappnad och lättad än på länge, som ni vet så har jag varit mycket upp och ner.
men nu så, nu jävlar. jag är kanske påväg tillbaka till mitt alltid glada(nästan) jag?
kanske.
NU JÄVLAR SKA JAG UT I SOLEN! borde kanske torka håret först. hehe.
älskar er allihoppa! nästan.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0