oh god why

jobbat som ett as, fast nä. hållt på att somna hela dagen.
det jag var nervös över igår var nämligen att jag skulle sova helt själv i huset. 
helt. annars har jag min stora rocky-livvakt till hund med, men inte ens han. så vad gjorde jag igår kväll då?
inte fan kunde jag somna iallafall.
det var helt knäpptyst.
brukar alltid höra rocky som snarkar, suckar och kastar sig omkull när han ska lägga sig.
men ingenting. det var...... skumt. 
 
 
vill påmånna er om frågestunden som jag ska svara på imorgon! 
era frågor är ju fantastiska måste jag säga. lite smått kul sådär. ändrar deadlinen till klockan två, 14.00, för kom på att det är då jag slutar jobbet. så då kan jag svara när jag kommer hem. 
så bomba på med mera frågor, om allt ni vill veta om mig, mitt liv eller något helt annat. 
halvkasst att inte ens fem procent eller nått av er ställer en fråga när ni har chansen. har många läsare, och får några kommentarer bara. alltså snälla, tror ni att jag är arg? skriver ut eran mailadress? man kan ju till och med vara helt anonym om man vill det. så om ni ändå är på min blogg och läser allt jag skriver heeela tiden, varför inte göra mig glad som skriver så fantastiska saker åt er, genom att ge mig det jag vill ha någongång?
tänk så slutar jag blogga sen då för att jag aldrig får någon feedback. nej just det det hade ni inte tänkt på.
snacka om oh god why, eller hur?
 
länk till blogginlägget med frågestunden hittar du här:
LÄNK!
^länk länk länk ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0