standing in the rain, when will it ever end?

klockan är elva och jag har hunnit med en del redan.
handlat, gått långpromenad, umgåtts med min familj & agerat tekniker. 
gå upp tidigt kan vara bra ibland!
hade inget val idag egentligen då jag måste gå upp runt halv fem imorgon, så måste vända tillbaka på dygnet en del.
 
bild från nångång i vintras
 
och nu är då peace&love avklarat, alla åker hem med en enorm bakfylla och ångest förhoppningsvis. 
härligt! jag behöver inte må dåligt längre över hur roligt alla andra har det när jag jobbar haha :')
åh egostisk får man faktiskt vara. ibland. det är ju mitt liv? antar jag.
 
har en del att uträtta idag. skönt. men är livrädd. ni får veta imorgon varför eller något.
spännande? en del. lite. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0