tyvärr, måste göra er lessen i den ögat

jobbat som en dåre, helt slut. 
shoppat, haft matpauser och rökpauser.
livet är bra hårt ibland.
helt sjuuuukt
 
 
förlåt mig men hinner inte med att svara på era frågor idag, ska ut på äventyr.
svarar på dom imorgon mellan tolv och två, håll utkik då!
så alltså än är det inte försent!!!! 
ställ din fråga i det här inlägget ---> HÄR <---
det här med tider är inte riktigt min grejj, inte ens när det handlar om sånt här haha.
men nu är det seriöst, sista chansen nu.
kom igen tråkmånsar, förfan. lätt fått över tio frågor, men över hälften är roliga bara för mig. 
mina vänner har ställt en del skumma frågor och randoms undrar vilken typ av potatis jag gillar bäst, ungefär. mina läsare är nog ungefär lika sjuka i huvudet som jag är, ni, alltså. eller? bevisa motsatsen. precis.
ställ mera frågor så det blir intressantare! kom igen va inte så torra. fan vad jag tjatar, rätt åt er. behöver inte tjata om ni gör som jag vill. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0