vänner är det bästa man kan ha!

herregud vad jag saknar mina underbara vänner.
när jag är ledig så jobbar dom eller är med sina pojkvänner(ja jag vet, löjligt;)) och när jag jobbar så är dom lediga. 
alltså åh why?!?! skitjobb. skitväder. skitsverige.
 
ni ska veta att jag älskar er, ni är bäst. 
och ja söthuvuden, alla är inte med på den här bilden. men bilden fick allt att va med, förutom er då.
till och med en av mina vänner mat som jag inte hinner med lika mycket nu heller.
och förlåt felicia, men jag orkar verkligen inte gymma idag hahaha (a) 
 
länk till frågestunden, som pågår till imorgon här: ---> WÖÖÖÖÖ <---

Kommentarer
Postat av: felicia

Du är så lat! Älskar dig ändå dock haha! Men vi ses väl på onsdag? :D

2012-07-02 @ 18:38:23
Postat av: Julia

Ska du göra något roligt ikväll? :)

2012-07-02 @ 19:39:05
URL: http://juliaajohanssonlind.webblogg.se
Postat av: linn

Jag älskar dig med och du är också bäst! Vi måste ses snart for det är jätte längesen för att vara oss typ hehe

2012-07-02 @ 22:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0