write your own ending

jag.. jag har ingen inspiration.
jo det har jag. 
men jag har ingen ork. ska bli ändring på det, efter den här helgen(som jag ska jobba mig igenom) så har jag semester i två veckor. då kommer jag ha tid. jag kommer orka. jag kommer vilja. 
ni tror att jag pratar om att blogga. det med. men att leva. 
för det orkar jag inte med just nu. varken blogga eller leva.
haha nu låter jag självmordsbenägen, men menar inte just så. ta det som ni vill.
nu ska jag umgås med underbara vänner som jag har gjort i stort sett hela tiden den här veckan. det läker just då alla små sår som man aldrig blir av med. säger det igen: vänner är det bästa man kan ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0