är med i putte's egna tidning!

kändis nästan, eller hur?
haha så sjukt fult. går inte att lägga upp det här så ni får en bild på uppslaget, jag och fideli är med på bilden längst nere. fin jag va va? fråga mig inte vart jag fick vägkonen ifrån.
tryck på bilden så kommer du till hela magasinet och kan läsa allt. om du vill. eftersom jag va tvungen att printscreena som ni ser så är kvaliten kass, så tryck och titta, ni kommer direkt till oss hehe. åh vad kul :')
btw det där legohuvudet, det känner jag igen tror jag? kanske? kommer inte ihåg så mycket från den veckan men som sagt: det bästa jag varit med om i mitt liv. hatar mig själv för att jag inte kan åka i år.
justja har inte sagt det till er, jobbar hela veckan.
hatar det. men finns inte så mycket att göra åt saken. ska föröska släpa med mig någon till turkiet istället eller något i den stilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0