hur fjortisar reagerade igår på oss: (obs, kan vara stötande läsning och personutpekande :pPPppPpp)

sjukt rolig kväll igår, önskar att jag hade ätit mera av den där kebaben bara.
ååååh vad gott!
förövrigt vill jag bara säga att jag hatar fjortisar.

va så sjukt roligt igår, stod massa småbrudar som trodde att dom va något utanför festen och ba ah men dah :P ni vet och trodde dom va skit snygga. man ba öh nä duckface, 30000 kilo smink och en taskig attityd är inte coolt. inte snyggt. fattar inte hur vissa killar drar sig till det där, snälla liksom wtf.

iallafall så jag och sanna bestämde oss för att se hur dom reagerade om vi cpade oss, vilket vi alltid gör, men ändå.
så vi sprang ut på verandan och skrek(growlade????? haha) som fan till massa låtar, sen sprang in igen, sen ut igen och hoppade och skrek som fan och dansade skitfult, plus massa hemska grimaser. det här höll vi på med ett bra tag. ingen annan brydde sig för dom är vana och tar oss för vilka vi är, men herregud hahahaha ni skulle sett dom smås miner. går inte att beskriva, va så sjukt jävla underbart. någon har aldrig tittat sådär snett på mig förut. så fucking sjukt kul! som tur va funkade våran plan och dom drog efter ett tag. SKÖNT! ungefär såhär såg dom ut, hittade ingen bättre bild:
såhär fast med extremt mycket mer bitchighet, "coolhet", putande läppar, hårsprayshår och fulhet. ursäkta men man kan faktiskt inte gilla alla på denna planet, och jag gillar inte småbarn som tror att dom är något. vi är äldre, så ni ska fan inte tro att ni är bättre än vad vi är. och jo jag har varit i den perioden och trott att jag va sjukt cool, såklart, MEN, jag betedde mig fan inte sådär iallafall. man ska respektera dom äldre. punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0