I wanna dance with you in shadows, till all your lies become the truth

hittade tre bilder från i tisdags, som jag snodde av felicia!
våran mysiga grillkväll :')
underbart hade vi det♥
älskar korven som sticker ut från ingenstans på bilden i mitten ovanför mitt huvud haha.
och ja jag ser skitsnygg ut, ni behöver inte påpeka det.
känns fortfarande som att jag luktar brandrök efter det, herregud vi höll på i över tre timmar innan vi äntligen fick igång brasan. så en del rök blev det. och en del kall korv för den delen.
så en del skratt fick vi oss allt!
eller som när räven kom upp från ingenstans någon meter bort bara och stirrade på oss.
det var liksom såhär:
nej vi är inte klara med korven än. inte potatissalladen heller.
och alkohol fick han inte, han fick väl äta kottar den stackaren, då felicia inte ville lämna den överblivna maten heller när vi skulle gå. stackars liten.
 
en harkrank försöker ta sig in genom mitt fönster, blir lite smårädd att han inte gett sig på hela tiden som jag skrivit allt och lagt upp bilderna, så ska gå härifrån och låtsas som att jag inte sett det.
 
godnatt babes, och grattis till studenten ni som tagit den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0