I'M A SURVIVOR, två dagar från er, men jag är tillbaka!

överlevde halkbanan, väldigt spännande, roligt blablabla osv.
skitkul.
inte kunnat logga in på blogg.se, varken igår eller i förmiddags, så därför ingen bloggning.
MEN; mina mobilbilder är tillbaka :') fan va skönt. 
härligt väder osv också. snygg är jag också.
 
igår brände jag några tusen, och fan va skönt det var. blev mängder med kläder, massa annat skit, skor, hörlurar, underkläder, lösögonfransar, brillor, nagelack, mera småskit och ja sånt. ni fattar grejjen. ville ju visa er massa och berätta under dagen: MEN, gick inte att logga in. inte att mobilblogga heller, som sagt. men i'm backkk liksom. inte bara på bloggen utan med mig själv som ni kanske ser :D
 
HANDLA ALDRIG PÅ TEKNIKMAGASINET, TJURIGA OCH FITTIGARE PERSONAL FÅR MANLETA EFTER!
första och sista gången jag handlade där iallafall. usch, har så svårt för otrevlig personal när man handlar något. kan förstå det om man står och velar med en gurka för två kronor om man ska ha det eller inte.
men jag behövde typ massa saker och funderade inte ens på vad det kostade, då borde man ju kunna försöka vara trevlig iallafall. men nej tydligen inte. emma&linn sa att dom alltid är otrevliga där. så handla fan inte där.
 
 
det är fredag, as fint väder, vet ni vad det betyder?
PARTEY? fast nä. 
plugga till körkortet. roligt. hela kvällen, fast gick upp fem imorse så kommer somna typ sju,
men ändå.
 
vet att ni saknat mig, men nu är jag tillbaka :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0