jag är så jävla sjuk i huvudet

förlåt förlåt förlåt att jag inte bloggade igår!
hade massa skit i skolan(massa sjuka grejjer som toalettparty och hoppandes med kartonger), sedan åkte vi runt massa bara för att vi kunde, justja, jag har ju körkort nu ju ;)
efter det blev det fest för hela slanten.
sån sjukt rolig kväll igår, och dagen. helt perfekt dag helt enkelt! 
så kunde inte blogga, därför.


våra kartonger ♥
om ni visste hur störd jag faktiskt är, inte bara som jag säger utan att det faktiskt är så, så kunde det inte vara så svårt att lista ut varför jag är singel ;) jag berättar för lite om mina sjuka upptåg, ska bli bättre på det.
kartongerna var följande: 
vi satt mitt i elvahallen och gömde oss i kartonger, sen hoppade vi upp och skrek och dansade när det kom folk. när vi tröttnade på det sprang vi genom hela skolan med kartongerna på huvudet, och vi hade högtalare med oss hela tiden som spelade "bag in da box" ni vet. BÄST! i trean kommer det bli värre när vi är äldst. 

vi satt och grillade och blev fulla ute i skogen igår kväll, bästa på länge.
först var vi några stycken, men blev påfyllning så till slut var vi massa som köttade i skogen!
dansade bland rötter och skit, eftersom vi hade högtalare och hela köret. 
städa städa varje fredag gör jag just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0