growing up won't bring us down

okej detta är läget:
hade förmiddag idag. gick upp fyra för att vara i bra tid, hädanefter tänker jag inte gå upp så tidigt.
räcker med halv fem ;) ställer klockan på det nu dirr så jag inte glömmer det. 
bra första dag på jobbet måste jag säga, seco har väldigt trevlig personal. alltså menar inte bara dem i min egen ålder, utan de som lär upp oss och så. skitbra!
och pengarna rullar in, vilket kan behövas, eftersom jag agerar vuxen just nu.
då går det åt pengar, har jag hört.
 
började med att jobba förmiddag efter det tog jag bilen SJÄLV och uträttade ärenden(som vuxna alltid säger) åkte både till swedbank och handelsbanken och löste olika saker. kom hem, lagade mat och betalade räkningar efter det.
oh my fucking god. vuxen? känns lurt. vill inte bli vuxen, men har väl inget val.
snart kommer jag börja använda ord som anträffbar, kalasbyxor, karamell och jumper seriöst. typ. 
och det kommer utvecklas rynkor i min panna. kommer bli gravid och komma i klimakteriet på en gång. sen säga:
"ja, man har ju tröttnat på att dricka alkohol på det viset, kanske tar mig ett halv glas vin nu på midsommar. men ska ändå vara själv ute i stugan med bertil så blir nog inte det heller. kommer nog lägga mig tidigt då."
 
 
trodde jag skulle lyckas ta sönder något på seco, vilket jag inte lyckats med. än. vad jag vet. har en tendens att saker krånglar omkring mig. 
eller jo en grejj runt mig sket sig, hade en maskin jag petade med, som man ska kunna flytta på mellan olika ställen. den stod vid mig, det kom en kille och kröp under mitt bord(fråga mig inte, okej) med massa sladdar och grejjer. han var tydligen en kabelstädare av något slag haha, alltså han rensade så kablar sitter fast och inte ligger löst på golvet, vilket jag fattade sen, blev rädd när någon random helt plötsligt kröp omkring nära mig, under mitt bord. ni fattar. okej jag ska komma till själva grejjen. den där maskinen hade jag satt in alltså vanligt i ett av de vanliga uttagen inte i de där de andra maskinerna som alltid ska vara där sitter som inte ens satt på samma ställe. den där killen satte ihop min maskinsladd med alla andra sladdar. så när jag va klar kunde jag inte flytta på den. den satt fast. det märkte jag då. han hade satt fast min maskin. fast man måste kunna flytta på den. jaha så vad gjorde jag? HEMLIS! fast nä, jag lät den va. hahaha så enkelt va det, dem i skiftet efter oss skulle ha den efter och då kunde den stå kvar. stackarna när dem upptäcker att den va fast. förlåt men blev så nervös, snälla min första dag och man helt plötsligt hittar en främling mellan benen hahaha ungefär. så det är någons annans problem, han som satt fast den tillexempel.
 
herregud vad jag skriver. sjuuukt. 
ska sluta, förlåt. men blir såhär när jag bara har tid att blogga en gång om dagen, då måste allt ut på en gång haha.
HÖRS BABES MÅSTE FAN SOVA WÖÖÖ HARDCORE!
fast party i två dagar efter det här så måste vila upp mig. skyller på det. typ. eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0