looking for any reason to escape from this mess

vet ni hur mycket jag haft att göra eller?
nej just det. 
min blogg kommer typ dö för det är så jävla fullt.
idag har jag iallfall varit på seco, fått skitsnygga kläder och ett kort så man ser viktig ut, kan komma in och ut, typ. och en nyckel som man kan köpa mat för. hehehe

okej kläderna, nog för att jag ska vara i en fabrik och tjäna massa pengar men ändå. 
nån kan ju se en?
byxorna: skitstora i benen, alltså jätte stora. ser ut som ett tält. och skitsmå i midjan. det var så det fick bli.
och det va tydligen dam-modell som jag fick på byxorna, som bara ytterst några fick av tjejerna. 
och komigen, jag är inte stor överhuvudtaget i midjan, alltså byxorna satt uppe där det är som smalast nästan. kom igen liksom.
men ja jävlar, verkligen anpassade efter tjejjers former. funkade verkligen.
sen en tröjja i storlek xs, va större än de tröjjorna jag brukar sova i som är i storlek large eller något. toppen.
fan va snygg jag ska vara bland alla maskiner!

efter seco som tagit typ hela dagen 
har jag och emma raggat satan i kolarbyn. ätit. chillat. häftiga grejjer det där. 
glida runt med bilen osv. hahaha dööör. dusch nu sen jävlar ut på en ordentlig promenad innan jag måste sova. börjar halv åtta imorgon. får både förmiddagsfika, lunch och eftermiddagsfika.
HE HE HE (tänker oftast bara på maten som ni kanske redan vet)
herrejävlar måste springa nu,, lovar att jag hör av mig! 
/// kass bloggare som suger på att uppdatera men det är faktiskt för att jag har ett liv. faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0