två års oro

jobbat natt igår till idag, och igår efter det var jag helt sjukt slut. 
värt. 
så var död.
sen var jag ute med härliga människor osv osv.
och nudå? vaknade för en timme sen. kul. bra gjort. lyckat att kunna somna ikväll då.
 
 
ska ta min lilla bil och hämta söthögen, sen blir det tacos på eskiln ikväll.
och där var det slut. har inget intressant att skriva. 
är tom. trött. orolig. 
vill göra något kul, alltså vill kunna släppa loss och göra något fantastiskt. 
haft biljett till peace and love två år i rad, aldrig lyckats komma iväg. 
och putte kan jag inte heller åka till, då jag jobbar nästa vecka med.
 
och nån sista minuten kan jag ju inte iväg själv på. nog bara jag som har pengar tills dess. 
så kommer inte göra något speciellt jätte kul på hela sommaren. värt. 
men lär väl köpa mig en bil sen efter sommaren, men ändå. blir ledsen. har inget att se fram emot. 
inget. som sagt, känns tomt. och vädret suger, är fortfarande blek liksom. bra gjort. 
vi hade lika gärna kunnat bo i england eller något, its raining cats and dogs liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0