angående den här jävla skolan

pluggar satan. skrivit klart svenskan(okej, nästan) och ska nu göra bokföring tills provet som vi har om en halvtimme ungefär.
jag är så himla trött på allt jävla skolarbete hela tiden, och press på höga betyg.
liksom som jag, jag vill ha mvg i svenska, för att jag vet att jag klarar det utan problem.
MEN, det är så mycket andra ämnen man måste koncentrera sig på med prov, inlämningar osv. så jag är glad om jag får vg i svenska. det är förjävligt. sen lite kul måste man ju ha också.
så därför sitter vi och taggar inför helgen nu, längtar!
funderar på björn rosenström på fredag. men, vi får se.


och ja jag ska fortsätta skriva ihop massa skit som jag tror lärarna blir nöjda över.
stolt över mig själv att jag tagit tag i skolan så jag kan göra något med mitt liv.
tänker inte bo kvar här när jag är 45 och bo i radhus. det gör man sen, efter allt annat.
funderar bland annat på högskola i luleå?
spännande! får se hur allt blir, kul att ni får följa mig. typ. tycker jag.
hörs babessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0