hjärtesorg, hjärtekul?

dissikering av hjärta.
nice! emma och amanda gav upp och klarade inte av det längre, medans jag forsatte leta efter massa spännande upptäckter.
petade som fan, sen började jag må illa också, haha fan så det luktade!
jag va den enda i våran klass som fick blod ända upp på armarna. bra eller dåligt?

fin bild osv, och inte alls stora handskar.
kommer gå runt och lukta hjärta hela dagen. myyysigt!
as kul att pressa in fingrarna hahaha.
till lunch idag får vi finsk korvsoppa, seriöst haha ingen i våran klass kommer klara av att äta det efter det här!
allvarligt, finsk korvsoppa? vart är fantasin? ska demonstrera mot skolmaten snart.
ska fortsätta med mitt energiska "pluggande",
hörs babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0