nu lägger du av jörgen, det är inte roligt längre.

känner mig som ett renoveringsprojekt.
kläder √
smycken √
städat √
smink&hår -
HAHHAHHA verkligen inte.
så sitter fin med kavaj,ringar och hela köret just nu och äter billys med håret och ansiktet åt helvete.
passar inte riktigt ihop!
taggar redan, spriten på kylning. knäpper typ, ehm, om max en halvtimme.
väntar på bryyydarna!
och klockan är fyra. sjukt underbart, det här kommer bli en sjukt bra kväll.
det känner jag på mig.
har fortfarande ingen aning om jag ska ut eller inte, det visar sig om jag orkar med dig björn!

Kommentarer
Postat av: Linn

hej kompis vi ses sen :P

ska jag ta bort min tatuering eller?

2012-03-30 @ 16:22:47
URL: http://linnbrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0