utgång!

blev ut och va vild och galen ikväll, skönt som fan! fick panik, ni vet det här : nu festar vi och man ba shit, står i tjocktröjja och mjukisbyxor. man kollar sig i spegeln och säger högt till sig själv: jahaja vad gör vi åt det här då? KLÄDER -> SMINK -> HÅR -> ALKOHOL -> :)
blev en fem minuters fest fix idag, ska springa nu. det under skrev jag tidigare, hade tänkt lägga in bilder på mitt rum också, det får bli en annan dag. SKÅL! det är väl fredag idag va?

hinner ej ta någon bild hahahaha min skjuts är hä sorry

men alltså förstår inte, jag MÅSTE inte gå ut på krogen bara för att jag blivit arton, jag har festat varje helg (minus en, tror jag?) sen jag blev arton, och vart på as grymma fester. varför ska man då gå ut?
jag har inte ens velat. så tycker folk att jag är dum i huvudet eftersom jag är av "fest sort" och inte gått ut.
so whatever? har hela mitt liv på mig, om jag inte vill behöver jag inte :) jag är väl inte tråkig för det? alltså man är väl förihelvete inte tråkig för att man inte vill gå ut på krogen och är på vilda hemmafester istället?
jag anser mig själv som en jävligt rolig person, jag är bara tråkig för dem som aldrig prata med mig. tro mig hahah hej galentjej_94
så snälla lilla söta rara.

PUSS ÄLSKLINGAR
ni får bild på hur snygg jag är sen :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0