vara utan huvud?

en fråga till er läsare;
VART FAN KOMMER ALLA IFRÅN?
blir chockad varje gång jag kollar min statistik.
fortsätt med det, fortsätt med det.



jag sitter och ska göra franska revolutionen. det suger.
alltså, vi har haft en månad på oss. tror ni att jag börjat?
faktiskt!
skrivit "franska revolutionen" som överskrift.
det va väl bra?
eller blir jag liksom för mycket kanske?
haha fuck this shit.
våran lärare mumlade något om typ fem sidor för g.
hon skämtar?
svar: nej. historia är inte kul. tyckte det förut och tycker fortfarande det är intressant(läser jätte mycket tidningar och sånt hehe) men historia som skolämne är sjukt kass.

ska skriva mina fem sidor nu sen hinna ta mig en promenad i det 10+ iga vädret och bara njuta. eller så går jag nu och skiter i historian.
fast nä den ska va inne på måndag.
åh orkar inte, skjut mig :(

puss babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0