i just wanna live my life

tågbilder påväg till västerås i tisdags, snygg-t.

tagga tills på lördag? svar ja. fan va kuuuul :D
kom på att vissa saker som kan va sjukt roliga för er att veta berättar inte ens jag.
vissa med mening och andra omedvetet. typ som att jag har kort på när linn blev inervjuad (?) för tv4. COOLT!
och sen andra saker som händer kan man ju som sagt inte säga.
bara ge små ledtrådar när jag måste få ur mig saker utan att berätta, ni vet.
det här med bloggandet är en hel vetenskap i sig. lite mystiskt sådär.


va ute och gick flera timmar igår med linnsan medans folk roade sig med studentfesten.
bara ett år kvar, längtar som fan.
jag ska iaf köra då på stilen: gå direkt från efterfest till skolan. bättre att va full i skolan än bakis, enligt mig.
riktigt djupa funderingar jag har idag.

har en till fundering. måste färga håret igen, vet att det ser halv weird ut men va fan, måste ju chilla.
därför mitt hår kommer se dumt ut i perioder, men i slutändan, underbart. ville bara påpeka det.

ha en azum torsdag, jag ska tillbringa den med plugg och hemma-spa.
puss babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0