over and out

är arg. har ont i magen. har huvudvärk. därför är jag arg.
därför äter jag MASSA godis. och gör svenska. shit.
får se om jag orkar ta mig ut idag eller om jag ska försöka sova, jag sover ingenting. därför ser jag allmänt sliten och jobbig ut. om någon nu skulle bry sig över min slapphet, typ.

ska på massage imorgon bitti,
hoppas min sömnlöshet försvinner efter det. sen blir det tandläkaren en sista gång, angående tandställningen som jag inte har längre. ÅH underbart!


lite självpepp till myself. och till er. det behöver man. fan huvudvärken ger sig inte, jag behöver göra något annat än att skriva min textanalys. jag avlider. måste göra något annat, svenskan får vänta. igen. jag kvävs. glöm det med att jag inte orkar göra något, älsklings vänner; här kommer jag!

älskar er stalkers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0