FÖRSKRÄCKLIGA TÄNDER

imag0348 (MMS)

(ignorera mitt hemska nagellack, ska fixa idag :() Vart på tandläkar-regleringen eller vad det heter, nu för sista gången! Fick avgjutningar från hur mina tänder såg ut innan jag började med allting angående tandställningar, vilket jag gjorde i åttan. Då hade jag elva millimeter överbett och mina tänder va åt helvete så tandläkarna samlades runt min mun och tittade facinerat över hur illa det va. Och nu har jag super fina tänder :') Agneta, min tandläkare sa att resultatet var oväntat bra, allting! Åh vad glad jag blir! Bilden visar mina tänder som dom va innan! Värsta monstret, eller hur? Sjukt fult! Och nu är det sjukt bra :D mot shopping! Fast har redan handlat lite hehe, ha en bra dag sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0