just remember who i am in the morning

inte sovit något inatt, inte ett jävla skit.
kämpade upp mig vid sju som vanligt, pluggade satan eftersom jag sket i allt igår och la mig och tyckte synd om mig själv.
så fick jag en liten snilleblixt och skrev till sofie och frågade om våran första lektion.
när jag va klar, jacka och allt påväg mot ytterdörren, så...
japp såklart, den är inställd. jag visste väl det.
kunde legat kvar nån timme längre, börjar liksom kvart över tio.
jag är så jävla trött så jag dör. blir så trött på mig själv. dubbelt upp! trött trött trött

och jo jag har tålamod, men man kan ändå bli sårad när någon beter sig dumt. faktiskt. så är det.
tänk dig in i min situation? just det.

såhär känner jag mig:


ORKAR INTE!!!!!!!!
jag vill bara få vara glad i mer än fem minuter någon gång -.-
på med fakesmilet och dra sig mot skolan om någon timme :):):):)
kommer somna på idrotten. mitt ute i skogen. medans jag springer. över en stubbe. få en gren genom hjärtat. så jag dör.
äckelskola. åh vad jag vill flytta, här kan jag inte fortsätta leva.
hoppas jag kan åka på putte i sommar, eller peaceandlove eller om det blir en sista minuten till turkiet. något måste jag iallfall göra.
måste komma bort bort bort bort

Kommentarer
Postat av: Linn

<3

2012-05-08 @ 09:20:23
URL: http://linnbrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0