bildbomb från två fyllor!

norbergsmarknad först, sen valborg.
bättre sent än aldrig!
och ingen ordning. ni ser nog skillnad på full sofia och nykter sofia. eller kanske inte.
nykter är tidigt på dagen och full på kvällen iallafall, antagligen.

så kom jag på att vi va ganska packade på dagen. så det här konceptet höll inte.
skitsamma alltså.
håll i hatten, det här blir inte vackert. har varnat er.









och det va bilderna från den berömda marknaden. natten spenderades i fagersta, därav inga fina bilder. ingen va nykter nog för något sådant helt enkelt.
fyfan så jag ska se ut på kort hela jävla tiden. men tro mig det blir värre.
spjutkastning ovanför..? jag som är cp och ska kasta, såklart. och nu till valborg!











efter det här försvann folk. fotografen bland annat. så resten av kvällen är ett mysterium.
den här kvällen togs det fulaste kortet på mig någonsin. skit kul.
ni kanske får se det en annan gång. kanske.

herregud vad härligt vi hade det den här helgen. längtar tills nu i helgen när jag ser bilderna :')

Kommentarer
Postat av: Linn

Sofia det är här du ska skriva att jag är bäst och behåller minnen till oss alla genom att ta kort? :(

2012-05-14 @ 21:42:25
URL: http://linnbrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0