det är en jävla skillnad på att ha en kuk, och att va en kuk

ibland blir jag så trött på bloggen+mobilen. bloggade imorse, men nej?
finns det något inlägg eller?
precis.
var sjukt roligt igår iaf, länge sen jag var så glad!
underbara människor och en toppen stämning på en underbar fest. kan inte bli bättre!

ska städa nu som en galning sen får vi se vad jag gör ikväll.
är ju säsongs-premiärs-öppning av hamnkrogen, melodifestivalen(bryr mig inte, men kan bli kul), underbart väder eller om jag bara skulle vara hemma. får se helt enkelt!

måste säga att jag älskar mig själv ibland.
igår så sa jag att "jag ska ta det lugnt", och alla ba aaaa visst du brukar ju göra det(inte alls ironi hehe) så direkt när vi kom till festen efter fem minuter stod jag ute med två stora groggar i händerna och ba ojj hur gick det här till?

klockrent om jag får säga vad jag tycker! men ibland har man turen att baksmällan bara hälsar på lite, en sådan dag har jag haft idag! varit ute med mina babes hela dagen, vilket jag bloggade om imorse. men nej det syns ju inte, såklart, nej. ätit en jävla massa korv har jag gjort också. ANTECKNA!
och jo tagit massa kort men den här skiten vägrar ju samarbeta så nej ni får inget. sorry bro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0