FRIDAY FRIDAY

visst det gick kasst förra helgen, men man lever bara en gång. eller hur?
hög musik, sommarpartykläder(åh så jag har längtat), bara ben, sommarskor, vin och en cigg.
håll i hatten för nu ska jag berätta något;
det är sommar.

min körning går så sjukt bra! både det praktiska och teoretiska.
jag är duktig och pluggar mycket för en gångsskull i mitt liv. första gången jag faktiskt anstränger mig till det yttersta. det smittar av sig på skolarbetet också, vilket är bra.
det dåliga är att jag tar slut på mig själv helt och hållet.

vinet förstörde mig förra helgen för att jag var helt död, är halv död nu så får se hur det går. ska bli spännande ;)
ni får nån bild senare så ni kan avundas på hur snygg jag är.
lovar att jag ska uppdatera mera i helgen, har verkligen inte haft tid. springer runt som en jävla dåre för att jag ska hinna allt. vet ni vad jag hunnit idag liksom?

♦haft två körlektioner
♦gjort två prov i skolan
♦pluggat massa bokslut
♦pluggat över fyra timmar teori
♦gått igenom mitt engelska nationella prov, som jag klarade med bra marginal, skönt.

inte konstigt kanske? vart i full fart sen jag började klockan åtta och kom hem för mindre än en halvtimme sen.
jag har det såhär fullt upp VARJE dag. och nästa vecka blir det nog ännu värre. konstigt att jag inte hinner blogga? plus att jag måste springa mellan allting för att tidsschemat är så tight. herregud vad jag skriver.
MOT DUSCHEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0