and it feels like I am ready for anything, because time heals everything

ska till västerås med emma och kötta. det behövs.
helt sjukt hur en människa kan förstöra hela ens dag bara genom att man ser den. inte okej.
tröstkäka musli nyss, kakorna va slut. godiset med. musli dög. längtar efter cheeseburgarna som jag ska äta sen hehe.

ska ta med petter på hans första krogrunda imorgon också, blir skitnaaajs! det behöver jag också. behöver så jävla mycket just nu. funderar allvarligt talat på om jag skulle gräva ner mig? fast nä, stackars daggmaskarna ;)
haha hörs sen babes, ha en bra fredag, det ska jag ha!
blir inte lika bra på fucking kort längre, thats suck. men aja, så det är.

här blev jag den jag är
här kommer jag förbli
här har jag längtat bort
här har jag känt mig fri
här har jag blickat framåt
men ofta tittat ner

jag har blivit vald av andra
det är min hemlighet
den ena saknar känsla
den andra ödmjukhet
dom hade nåt gemensamt
jag
blundade för det
jag
har alltid hållit hårt
om dom jag inte orkat med

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0