life's too short to spend it with assholes

åh fredag! åh gudomliga fredag.
brukar alltid tagga för fest när det närmar sig helgen.
men vet ni?
jag ska vara nykter heeeela låååånga helgen och göra annat kul istället.
tillexempel så behöver jag sova i massor, äta i mängder och må extremt bra.
och när jag är bakis så mår jag inte bra. bakisångest ni vet.
har inget med mitt humör att göra att jag inte ska festa, då jag aldrig får snefylla hur arg eller ledsen jag än är.
spyr aldrig heller.
det är en gåva!



sen så känner jag att jag druckit lite mycket ett tag, så hoppar över den här helgen, och taggar nästa istället.
då ska vi inte spara på alkoholen iaf ;)
så ni kommer säkerligen få lite mer uppdatering än vad ni är vana med under helgerna.
bra va? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0