silvertejp till en sjuk icke hypokondrisk papegoja

såklart. därför det kaoza i fredags och jag va extra kass igår.
jag är sjuk idag med. alltså var det inte bara baksmälla igår, utan dubbelt upp. därav problematiken.
intar soffläge och måste vara pigg imorgon, hallå körkort liksom? har inte tid med att ha feber.

orkar inte att jag är sjuk till och från smått hela tiden. låter som en smått hypokondriker, och det oroar mig.
men tro mig, jag är inte det. lovar. JAG LOVAR JU!?!?!?! klarar inte av såna som är hypokondriska. snälla ta lite silvertejp och håll käften liksom. fast jo linn är söt när hon är så, tror att hon får cancer i fingret typ när det är ett litet märke. då vill man bara krama henne. eller vad säger du, linn ;)? bra låt här förövrigt. texten bara ibland. så koppla förfan inte ihop den med mitt liv. tack nej.

på tal om silvertejp, så det lagar ju allt. så korkade personer skulle man kunna rädda genom att ta silvertejp runt deras huvuden?
och när man är hjärtekrossad tar man och virar lite tejp runtom. hallå det ska ju laga allt så varför inte brustna hjärtan?
likaså kass självkänsla, herregud det skulle vissa behöva, eller dåligt självförtroende.
eller en jävligt kass uppväxt. fast då lär man snurra in hela den personen i silvertejp eftersom det inte sitter på någon speciellt ställe. eller?

och hur länge måste man ha kvar tejpen då?
man kan ju inte ha silvertejp runt sitt hjärta all evighet snälla hallååå finns något som heter att gå vidare. men när ska man lätta på tejpen och tro att det har läkt?
måste hämta lite silvertejp och laga min halvtrasiga näsa. sprang ju in i en dörr som sagt.

vad anser ni om silvertejp? lagat något med det någon gång? jag vill veta!!!

Kommentarer
Postat av: andrine

Nämen, tack! Vad glad jag blir, av att kunna träffa någon på det sättet. Att lyckas med det, är bara ett tecken på att det jag skrev är sant- vi är inte ensamma. :-)

2012-05-20 @ 11:52:55
URL: http://bbecauseyoureworthit.blogg.se/
Postat av: Linn

hahahha<3

det kanske är så..

2012-05-20 @ 17:02:01
URL: http://linnbrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0