skola+intensivkurs=sova hela jävla tiden?

måste bara säga ett ord:
fyfan.
det här är inte bra. jag är helt slut.
kom hem runt fyra, varav jag somnade direkt(sittandes med en risifrutti i handen), fast jag har sjukt mycket att göra.
väcktes runt sex ba MAAAT, peta i mig lite kyckling sen skulle jag plugga teori och hade så ont i huvudet så jag ville slå det i väggen. lyckades somna IGEN varav mamma väckte mig för typ en halvtimme sen ba öh hur äre egentligen. sov på körkortsboksgrejjen som kudde. skönt? inte ett dugg.

behöver plugga matte också, har nationella i matte B imorgon liksom hela kursen hänger på det eftersom våran lärare är efterbliven. och eftersom jag inte gjort något i skolan så skulle jag plugga på kvällen. nu ikväll alltså. så ja sammanfattar det här med det jag skrev innan:
fyfan.
skulle kunna somna direkt igen. VAD FAN ÄR FELET? pallar inte. blir tokig. nånting är det ju som inte stämmer.

så blir att ta ett IG imorgon i kursen och plugga upp matten efter studenten. eller nått. för det här är ju kört, skulle ju sitta hela kvällen men neeeej varför det. åh jag orkar inte.
varför kan jag inte bara bli pigg och få energi nu när jag behöver det? varför ska jag dö ungefär just nu när jag har intensivkurs och måste plugga hela tiden? både skolan och körkort liksom. ja bra fråga. jag är helt enkelt dum i huvudet. omedvetet till och med, inte bara medvetet. jag som skulle klara det här. snälla sofia bli pigg någon gång.

massa prov på fredag också. och inlämningar. och så har jag ett körkort att ta. fan vad jag tjatar men ni anar inte hur drygt det här är. brukar alltid ha massa energi annars men just nu när den behövs så är den som bortblåst. skulle hunnit solat idag också, men nej jag får väl va blek då.
ÅH hejdå ska slå huvudet i väggen, det dödar mig sakta inifrån.

någon som vet vad fan det är för fel på mig? behöver seriöst hjälp om jag ska klara av det här utan att gå under. nått tips? skulle va extremt tacksam för det.

Kommentarer
Postat av: sanna

SUP! det är den enda lösningen =)

2012-05-22 @ 22:11:03
URL: http://sannahiltunen.devote.se
Postat av: Terese

Allt bra?

2012-05-22 @ 23:35:47
URL: http://teresebrodin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0