matte som till och med jag orkar förstå

pluggar i skolan innan jag ska hem, så slipper jag göra det hemma.
smart va?
tre trötta tjejer som ska plugga tillsammans?
detta skulle man kunna sätta in i en uppställning.
x är vi, och y är pluggandet.

x³+y=0.
ja ungefär så. ni förstår. nånting sånt.



vet ni igår gjorde vi ondsketest på psykologin. det var nån snubbe som rankade folk han tyckte illa om, på en skala ett till nio. ett va halvdumma och nio skulle brinna i helvetet för dem va så elaka, ungefär. jag gjorde ett test som våran lärare sa att vi skulle göra, hennes värsta elev hade vart en femma eller sexa.
vet ni vad jag blev? en sjua.
seriöst inte okej. eller jo jag vet att jag är ganska elak, men en sjua? fideli, hoppas du är stolt över mig nu.
min psykologilärare blev lite smått rädd. stackarn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0