all that we had is burning up

inte gjort ett skit/pluggat/duschat/plockat med kläder hela dagen.
nu jävlar tänker jag sätta fart med allting.
smink, kjol, klackar CHECK om ett tag, alltså.

taggar ni? vad ska mina läsare göra ikväll? :)
kommentera förfan sluta va så mesiga:*
seriöst adrian lux är så sjukt jävla bra. så sjukt grym. perfektion på högsta nivån.
fick reda på igår att han kom från stockholm, jag trodde han va nån cool snubbe från australien, men sedär!
blir så jävla stolt! sverige kan också komma med bra saker! the hives som kommer från min lilla hemstad fagersta räknas inte (a)
lyssnat på den här hela morgonen, dagen och kommer göra det ikväll förmodligen tills alla hatar den och börjar sjunga sommarvisor istället.
och krogen idag, första gången jag VET att jag ska ut. de andra gångerna har det bara varit spontant när jag redan vart ganska packad. är nervös, måste jag erkänna.
fast jag är så bra så det blir inga problem haha nädå. eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0