vi var med i en film igår!

HERREGUD JAG ÄR INTE BAKIS IDAG HELLER!
känns som en uppenbarelse eller något. och det känns skumt.
nästa helg får jag göra något åt det här problemet ;)

igår va vi med i en film. alltså skojjar inte, det kändes så.
så sjuuukt spännande! ledsen men kan inte berätta för er. går/får/kan inte :(

städa städa städa sen fira min namnsdag med mina söthögar som också heter linn/linnéa idag.
nja förutom emma. som fortfarande är i italien. inte alls avundsjuk.

jag nöter sönder den här låten. verkligen, nöter. den är ju så bra. fast texten är inte passande till mitt mood nu,
om jag hade valt en låttext utifrån hur jag känner mig hade den blivit något i stil med:

i hate everything about you,
when you look me in the eyes you make me wanna die.
bitch please go fuck yourself.


så ehm, ja.
det här kommer bli en toppen dag, känner mig glad och med i matchen idag!
ITS A BEAUTIFUL DAY TRALALALA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0