vilken film är det jag ska titta på???!

jag är hemma idag, och sover, vilar, chillar osv.
herregud vad jag behövde det.
är redan piggare än vad jag varit på länge.

måste tacka linn för att hon alltid är med och tar kort åt bland annat mig och emma som aldrig kommer ihåg något, för linns kort gör så att vi ser vad vi har gjort iallafall. du är bäst kåmpiz. NÖJD NU LINN? :*



någon som känner igen de här små filurerna?
ska titta på dem nu. på alla filmerna.

någon som vet vilken film det är?
kom igen det här är skitenkelt.

Kommentarer
Postat av: Linn

AJM SÅ HÄÄPY NOW MAJ FRÄND!!!!!!!! PUESS

2012-05-16 @ 14:04:10
URL: http://linnbrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0