åh barnprogramshumor

tittade på disneychannel när jag åt frukost(hahah eller jag menar, VA?!?!) och då hörde jag en skapligt rolig dialog. 
tänk er kasst tecknade figurer som ser oskyldiga ut. en kille och en tjej i tio årsåldern. 
såhär sa dom, pojken till flickan:
 
- allt stämmer! din pojkvän är en zombie! det förklarar blodet på kinden och hans konstiga gång! och har du tänkt på att han aldrig blinkar????
 
- men, han kanske blinkar samtidigt som dig?
 
satte juicen i halsen och tappade min leverpastejsmacka upp och ner på golvet. ungefär. 
ingen aning om vad programmet hette, det är synd, annars skulle jag letat på det klippet. 
va iallafall skitkul. lovar.
 
 
är arg över att barnprogram inte längre är barnprogram, så skrev ett argt brev till disneychannel som jag skickade nyss. alltså menar den här kassa dubbade skiten, inte det jag skrev ovan. mer kul tecknat åt folket!
he he he 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0