det är helt otänkbart

igår hände det mest tragiska som går.
jag tror alla påverkas, även om man kände dem eller inte.
i en sådan här liten stad och med dess små grannbyar så går det inte obemärkt förbi. 
två liv som tas bort innan dom knappt har börjat, två killar lite äldre än mig.
det är fruktansvärt. helt obegripligt. killar jag sett massa gånger, pratat något ord med.
sen är allt bara borta. det är helt sjukt. jag förstår inte, det är jag nog inte ensam om.
sånt här kan ju liksom inte hända.
övertygad om att alla här omkring är nedstämda idag. 
 
mina varmaste tankar till deras familjer, vänner och anhöriga. jag beklagar djupt.
vila i frid killar.
 
 
en väckarklocka om att inte ta allt förgivet.
om att ta vara på sina nära&kära och leva fullt ut.
att vara posititv till livet som vi har fått. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0