gnällgnällgnäll och åter GNÄLL

jag som har ont i magen ofta, borde jag inte bli van med den smärtan då?
de som känner mig får höra det ganska ofta. 
"jag har så ont i magen", det är ju så jag skrattar när jag säger det. 
men så är det ju. äckelmage. men fattar ändå inte, man borde ju bli van.
men nej, tydligen inte. och det gör mig vansinnig. när det inte slutar, och man inte vet vart det kommer ifrån.
när det bara gör så där äckligt ont så man ligger i en klump, svettas och grinar för sig själv.
ja, jag har haft så hela mitt liv, det bara är så.
KAN NÅGON TYCKA LITE SYND OM MIG? 
tack. blir så jävla trött ibland. 
 
en kille står utanför mitt fönster och kissar. 
äckel. lust att kasta en tegelsten i huvudet på dig, synd att jag inte har någon.
skulle faktiskt ha gjort det då. har ju blomkrukor...? 
på tal om tegelstenar, skolan är en jävla tegelsten. det tynger ner mig.
bra att jag kände att plugga efter gymasiet inte var min grejj, att jag tog ett beslut. för det är det inte. 
jag är så sjukt irriterad på allt som har med skolan att göra. jag bara vägrar ibland, och det är ju inte så speciellt bra. sitter och filar på en uppgift nu. skulle heldre dra ut mina tånaglar. det är sant, men det är ju onödigt. väldigt onödigt.
har sjukt mycket mer jag vill gnälla på. vänta det kommer.
 
 
♦va tvungen att avboka träningen tack vare magen. tack mage, du gör mitt liv till en plåga. inte som att jag behövde köra ett boxningspass nu. nejnej inte alls.
♦tävlingen jag vann med studentkläderna är typ påhittad, inte en jävel hör av sig. jag hörde av mig till deras kundtjänst, dem skulle "föra ärendet vidare" jo tjena. kläderna skiter jag i, vill fan ha bevis på att jag också kan vinna något nångång. får väl se hur det går.
♦har ingen musik, förutom några gamla-svenska-hiphop-låtar från 2002 jag kan lyssna på som jag gömt undan på datorn. danish, fonky fresh, samzon, söder, sober, miick3, affe osvosv. jävla tönt jag är som fortfarande kan massa sånna b skitnamn. trött jag blir. killarna kan ju inte ens rappa, varför försöker dom? tack youtube och spotify för att ni samarbetar mot mig. tack.
♦jag fryser hela jävla tiden, sov till och med mössa inatt. vackertjej_94. och vet ni? det är fan as varmt härinne, men det fattar inte min lilla förkrympta hjärna. bra kämpat.
♦bitit ner mina naglar igen. de som va så fina, jag som hade slutat riva bort min kvinnlighet. men nej tydligen inte.
♦är hungrig, men kan inte äta. ni vet min kärlek till mat? kommer avlida. på riktigt. får plocka fram mina cigaretter igen. tack. verkligen tack. schysst osv.
när jag är arg är min hjärna en superstöttande hjärna verkligen. då tänker den på ännu mer saker som får mig att bli arg. på hur illa vissa idioter till människor behandlar mig och andra. hur vissa människor ljuger för andra men främst för sig själva. hur fasader finns överallt. inte de här skyddande murarna, de är en av mina personliga favoriter, utan dem när folk beter sig som nått de inte är. fan vad störande. så sjukt taskigt. mot alla. mot dem själva. vet att jag inte kan ta hand om hela världen, men vill göra det ibland. då blir jag ännu argare.
♦sett klart alla tre säsonger av vampire diaries nu. elena blev en fucking vampyr, SERIÖST? och hon sket i damon? alaric dog? klaus är i tylers kropp? det tog fan mitt sista goda humör. inget blev som jag ville. fan.
 
nu har jag fått gnälla ur mig en del, så nu ska jag lugna ner mig och sluta tycka synd om mig själv. 
andas sofia, andas. allt löser sig som alltid. nu kom det på en gammal tokio hotel låt. åh vad kul. om jag skulle ta och sjunga själv istället. inte kan jag sova nånting heller eftersom jag drömmer sjuka marddrömmar hela tiden. tack. vem fan är det jag tackar? 
nån jävel som förstör mitt liv. vet inte vem det är, men vill ha någon att skylla på. en specifik person.
 
skulle kastat blomkrukan på killen nedanför mitt fönster när jag hade chansen. skyllt på honom. tänker inte erkänna för mig själv att jag är extra känslig ibland och blir skit grinig över massa små grejjer och önskar att någon tog hand om mig och sa att det blir bra. och att hela mitt liv oftast blir förstört när min mage säger att "nejdu sofia, du ska inte ha en rolig dag idag." fast, nu gjorde jag det ju precis. men ändå. knepig situation.
och nu känns allt bättre, nu är jag inte kaosarg längre. av massa andledningar. 
 
TACK VÄRLDEN FÖR ATT JAG KAN GNÄLLA HÄR UTAN ATT NÅN KOMMER MED DRYGA KOMMENTARER TILLBAKA! :')

Kommentarer
Postat av: Doktorn

Hejsan! Som den doktor jag är med min doktorexamen så kan jag berätta för dig att du borde trappa ner på alkoholen,cigaretterna, juicen och såna saker som far din mage illa. Du behöver inte sluta helt, men att trappa ner på det som gör att din mage mår dåligt kan vara en bra sak att göra.
Jag hoppas att du lyckas med detta. Och vi ses på nästa läkarbesök!

Mvh

Doktor Doktorsson
Magdoktor
Doktor AB

2012-11-06 @ 18:37:57
URL: http://doktor.seeee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0