SKOLAAAAAAAAAAN

skolan. vad är det för skit?
jo, det är viktigt och man måste vara där. skojjsigt. 
brukar vara positiv till skolan. men är lite mycket just nu. 
ett tal. en halvtimmes lektion jag ska hålla i. ett projekt. en uppsats. två prov. en stor teckning. ett bildspel. en till uppsats. två prov till. en gruppuppgift. och sen vårat UF företag, som behövs skitmycket tid åt hela tiden.
GAH NÄR FÅR MAN TILLBAKA SITT LIV SKOLAN? skapligt skönt att jag bestämt mig för att skita i matten. matte kan hänga sig.
 
funderar på 100% partys kryssning nästa vecka som belöning för att jag är duktig.
 
prickat av tre saker bara idag. ska bli fyra. dem är inte inräknade i ovanstående.
kämpar och kämpar. som en krigare, verkligen.
kan inte någon bara hjälpa mig?
kryssning låter mer och mer lockande.
 
 
 
åh hihi titta min lilla bjöööörn! kul med skoldatorn, har massa bilder jag glömt här. spännande. 
ska fortsätta med pluggandet. går fan bra. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0