HERREGUD

vet ni vad jag har gjort? det här är sjukt. gjorde det i förrgår, är så jävla lycklig.
mitt liv har en mening igen♥
säsong ett till tre, åh kan inte bli bättre. tyvärr släpps den inte förän om typ två veckor (en vecka och 3 dagar), då jävlar åker den hem på en gång till mig. åh min bokhylla kommer va fulländad med en sådan skönhet på hyllan. JAAAA! aldrig förhandsbokat något eller brytt mig om att ha orginalfilmen, tanka duger ju liksom. ganska skönt. men det här är vackert. på riktigt :')
då kan jag äntligen se allting i exakt rätt ordning och sitta och grina och skratta i min ensamhet åt världens bästa serie. förstår någon lyckan i det här? tror jag är knäpp.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag förstår dig, knäppis! Detta är den mest underbaraste serie i historien!!

2012-10-06 @ 23:44:53
URL: http://aliindh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0